AUTOMATA VÁLTÓ OLAJCSERE
Szerepe: a legtöbb gyártó már 100.000 kilométernél előírja az olaj, a szűrő, valamint a tömítések cseréjét, de például a Mercedes 60.000 kilométernél igényli ugyanezt.
Sokszor gondolják úgy az autósok, hogy a kezdeti rángatás után talán majd rendbe jön, és tovább próbálgatják a meghibásodott váltót. Ennek eredménye a gazdasági totálkár felé szokott közelíteni.
Egy biztos: megfelelő karbantartással megsokszorozható a váltó élettartama, ezenkívül működése komolyan kihat a menetkomfortra is.
Viszont a lényeg a megfelelő szón van! Ugyanis tudni kell, hogy főleg a szokásos hidraulikus nyomatékváltó esetében, ha csak leengedjük az elhasználódott olajt, akkor, az ilyen váltó szerkezeti felépítésének köszönhetően, még kb. az elméleti feltöltési mennyiség ~ 40 százaléka bent marad a váltóban. Ahhoz, hogy hosszútávon is minőségi munkát tudjunk végezni, szükséges egy olyan professzionális berendezés, amellyel teljes egészében le tudjuk cserélni az elhasználódott hajtómű-olajt illetve ezzel egy időben, karban is tartja a szerkezetet.
Hajtóműolaj csere előtti karbantartás szerepe
Cégünknél nemcsak kicseréljük a váltóolajat, hanem még a csere előtt egy speciális tisztító adalékkal eltávolítjuk a lerakódott szennyeződéseket, ezáltal a friss olaj egy valóban tiszta környezetbe fog kerülni, így lényegében meghosszabbítja az új olaj teljesítményét és élettartamát!